Mitt liv, Mitt pussel...

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av emelie nylander - 7 augusti 2011 11:07

Ja vad har hänt.


urkult 2011 Fredag-Lördag.

De som följde med var Sandra, Linda & Johanna.

Jag styrde upp tält, visade vara ett sämre sortens.

Inget regnskydd, fredag kring tolv på natten kom regnet, det hade inte slutat regna på lördag kring ett...

Kom hem kring två med blöt packning och blöt jag.
Var det ju värt.

Somnade igår kring halv fem, vaknade halv tio.

Nu är min bra sömn förstörd. Var fortfarande pigg tre i natt.


Fortfarande grått väder.

Sitter och kollar lite på nätet.

Kan verkligen sitta och glo på bilder i timmar.

Gillar dessa, och hennes outfits vill jag haaa.

Bilderna är lånad från ilovewildfox.com finns hur mycket som helst på sidan att titta på.


 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards