Mitt liv, Mitt pussel...

Alla inlägg under mars 2012

Av emelie nylander - 21 mars 2012 23:07

Hur mycket tjejerna än hårar, springer över min mage på nätter & mornar och håller låda så skulle jag inte vilja vara utan dem.Mina älskisar har gjort mitt täcke till ett hårigthårigt täcke just nu, byter sängkläder en gång i veckan snart...morr..lite får man faktiskt morra ! På söndag fyller Elin år, present måste fixas! Hon blir redan 10 år.Även i april fyller momma & Jenny på jobbet år.Det ska också firas så klart! Jag tycker om att ge bort presenter, om jag får fundera ett tag och komma fram till något som jag tror är den personen. :-) r

Av emelie nylander - 21 mars 2012 12:46

 


Varför går det inte ?

Av emelie nylander - 20 mars 2012 10:31

Fanns i mina tankar under sommaren som gick, jag var säker på att jag skulle åka dit.

Det hände aldrig, men det var mitt fel.

Nu sitter jag & kollar på jonna jintons blogg, hennes vackra bilder av gruntjärn.

Så fridfullt, så orört.

Vilket perfekt ställe att rensa tankarna på..


Jag vill känna mig fri, jag gör inte det nu.

Och dessutom gör jag ingenting åt det.


 



 


Kan ju glädja mig med att jag inte blev återbetalningsskyldig på deklarationen iaf.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards