Mitt liv, Mitt pussel...

Alla inlägg under december 2010

Av emelie nylander - 15 december 2010 12:47

Då pratar jag inte om terrroristdåd.


Nu pratar jag om att jag börjar skriva i min riktiga dagbok som jag började på när jag började skolan för 1 år och 4 månader sedan.

Ska bli roligt att läsa i den också, se om man utvecklats liksom, om man fattar någe mer. ;-)


Annars är livet som en pepparkaksdeg!

Olika kryddor, blandade.

Av emelie nylander - 7 december 2010 13:47

Helst av allt skulle jag vilja vara en klänning nu, en vit med marinblå prickar.

Jag ska låtsas resten av eftermiddagen att jag är den klänningen sedan ska jag köpa en sån..


Snart dax för kunder igen :)


  


Sedan ska jag färga håret brunt och ha långt hår.

Av emelie nylander - 6 december 2010 19:19

Jag är inte bra på att blogga.

Varför har jag en blogg och ja varför har och gör man saker överhuvudtaget!


Jag fattar ingenting men jag fattar att en vägg ger mig lika mycket svar som om jag pratade med dig.

Snart kommer tomten och jag orkar inte köpa julklappar för det är trist är man inte kommer på vad man ska köpa så istället blir det nåt skit.



Ovido - Quiz & Flashcards