Mitt liv, Mitt pussel...

Alla inlägg under juli 2011

Av emelie nylander - 17 juli 2011 17:50

Happ nu är det snart höst, men först ska jag ha två veckors semester så klart.

Hösten är faktiskt mysig tycker jag så man får tända lite ljus och gömma ner sig i en filt med kattzen.


Jag vill ha en liten stuga (hus)

Att bo i  lägga suger ju totalt, ett litet torp vid vattnet skulle vara mysigt.

Åhh jag vill drömma mig bort till mitt lilla torp och inte vakna på ett tag.

Är nog även billigare att bo i hus än att slänga cirkus 5000:- i månaden på en sketen lägenhet som inte ens har tak på balkongen !


Less på alla facebokks-statusar " 3 timmar kvar" " Äntligen semester"

Jag då, jobba jobba två veckor till.

Jag vill bli brun jag som en mjukpepparkaka.


Legat på ballen heeela dagen, skönt som tusan men solen borde ha visat sig lite mer.


Some pics,


    

Midsommarkransen som gick laget runt.

 

Fina Linnsan kom hem, då blev jag glá!

    

Maritta, Gure& Dick, ingen ville vara med på bild.

 

Jag har börjat jobba för H-h-halebop och tvingar Jenny att hänga på.

 

Mot småtimmarna när de flesta blivit lite glad i hatten blev det dans sång och lite naket, tyyyp.

Sedan bände vi midsommarstången och somnade.

Av emelie nylander - 1 juli 2011 17:46

Snöret är piggelin igen!

Nu kan hon göra såna här bus igen (fast tror nog Tshirt ligger bakom detta)

Syns ju att man brukar ha fest om man ser på dom lila påsarna!


Middag idag igen med Dessan!




 

Ovido - Quiz & Flashcards