Mitt liv, Mitt pussel...

Alla inlägg under april 2010

Av emelie nylander - 27 april 2010 19:37

Jag ska iaf göra en tatuering!

Bokat.

Det ska bli smärtsamt & roligt.

 


Maj närmar sig med stormsteg.

Bästa månaden på året.

Våren kommer på riktigt.

Alla fyller år, typ

Fan är alltså snart 7 år sedan jag fyllde 18, jag som inte tyckte det var längesen men det är det verkligen. hah.



Blir en tidig kväll för mig, fullt schema imorgon.

Jiha, jag vill känna stress det är så härligt.




Av emelie nylander - 25 april 2010 23:08

Ja vart ska man börja.

- deklarationen krånglar

-råttor har byggt bo i min kofta och bajsat på sig där

- jag längtar så efter ett hem att jag vill gråta

- blev ett stort fel med min lön

- min mascara är på håret till uttorkad, tur det finns vatten i kran

- min biljett till L Gaga är såld = inge sthlm



Men nu ska man väl inte gräva ner sig i det, imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter.

Jag skulle egentligen inte vilja bo här, när jag blir stor ska jag flytta.

Har satt upp ett mål nu, man måste ju ha lite såna stolpar också annars är det inte lika roligt att tänka på framtiden..

   - Sommaren 2013 tänker jag ta motorcykelkort. 

några år efter det kanske jag skaffar barn också och köper en sidovagn till min coola hoj!



Av emelie nylander - 23 april 2010 20:14

Fredag - film.

Tänkte bara ligga i sängen ikväll och se på film.

Hyrde:

   

Jag brukar nästan alltid tycka om svenska filmer så den ska nog gå hem.


Haft fullt upp hela dagen på salongen, riktigt roligt men jag blir helt slut i huvudet så nu ska det bli avslappnande med film och lite godis i min ensamhet.

FF !


Jobb imorgon igen och inbokade kunder, Toppen!   





Av emelie nylander - 22 april 2010 20:02

Jag fick ett paket idag då jag slutat jobba.

 

Jag fyller inte ens år.

Att man kan bli så glad av något oväntat sådär.

Öppnade presenten för en stund sedan, var Guitar Hero 5.

Tack L !

Nu ska jag spela tills fingrarna blöder.



 


Funderar på att boka in mig på healing förresten.

Känner att det skulle behövas.


DH.



Av emelie nylander - 21 april 2010 21:19

Har just mejlat för att boka in mig på en gruppseans.

Hoppas det finns plats kvar.

Finns det någon från andra sidan som vill säga mig något månne!

Av emelie nylander - 21 april 2010 20:47

Mina fötter värker, tänkte jag börjar inlägget med att klaga. Klarr´t!

Våren har blivit till höst kanske därför jag blivit så trött.

Mitt laddande av energi funkade inte, kanske var det den arga kvinnan på bussen som sög musten ur mig.

Jag ska aldrig bli så bitter, aldrig skälla på busschauffören för att han pratar med sina passagerare!

En glad busschaufför är en bra chaufför.


Just nu väntar jag på att vattnet ska bli varmt så jag kan tvaga mig och skrubba fötterna, kanske att jag lackerar tånaglarna också men det får bli tilll Desperate H.


Idag behöver jag tips på BRA stå-8,5-timmar-om-dagen-skor.


Imorgon ska jag försöka klä mig propert, då brukar man hålla sig glad hela dagen, om man inte spiller färg på sig dvs.


Av emelie nylander - 20 april 2010 21:46

Just hemkommen från en prommis med L runt broarna i stan.

Känns riktigt piggt att man varit ute i friska luften.

Ladda energi.


Jag ler inombords men vet ej varför.

Jag är stressad inombords men vet heller inte varför.

Konstigt va.


Nu blir det läsning.

Ska läsa min renskrivningsbok från skoltiden.

Jag trodde inte på Ann och hennes berättelse om Aha-upplevelser förrän jag fick en, men det var längesedan jag fick min första,  det har inte bara varit en.


Alltså borde det gå framåt, Jiha.



Mitt boktips är: Patient  67

vilket är ditt?



 

Jag längtar tills man kan gå till kraftverket och kolla på laxarna som hoppar mot strömmen.

Då är det äntligen sommar.



Av emelie nylander - 19 april 2010 23:32

Efter tre dagars ledighet börjar jag bli slö, man kommer som ur takt.

Spenderade min första lediga dag på mitt jobb (!) Linnea gjorde mitt hår riktigt härligt. Tack!

Även att jag hann med utgång i helgen, har lagat pizza till typ alla i familjen plus respektive, Suttit ute i solen och läst Hår & kemi, Firat momma!


Imorgon jobbar jag 8-18

Bra det.


Lägenhet, ja det börjar ta sig.


Lady gaga, blir inte bli av eftersom jag inte längre har någon att gå med, någon som är intresserad av att köpa en biljett kontakta mig omgående.


Jag har fått så många gamla och roliga bilder av min bror, bilder jag inte trodde fanns längre.

Minnen som bleknat men genast blir glasklar då man ser fotot.

Underbart!


 

Ett litet smakprov.

Ayia Napa.

Sista minuten, bokade resan 4 dagar innan vi åkte.

Hade aldrig varit utomlands.

Den brännan måste man ju börja leta fram snart.


Får börja med bild och berätta om minnet varje dag för jag har 1006st nya objekt på datorn.  




Ovido - Quiz & Flashcards