Mitt liv, Mitt pussel...

Alla inlägg under maj 2009

Av emelie nylander - 12 maj 2009 09:16

Blutsaft smakar så äckligt, mest bara blod och järnskrot.

Blodbröd luktar gott, gott blod med fläsk.


L du kommer få det jobbigt imorgon!

Undra om jag ska ta med mig kameran, det hade varit roligt.

Tur att jag tränat idag på att kliva upp tidigt..


Idag är jag ledig, så jag måste snart rycka upp mig och fixa lite saker men först titta på lite pyssel, först fräna grejer sen bryr vi oss.






Av emelie nylander - 11 maj 2009 10:41

Sommaren är på väg, en massa roliga saker som snart händer.


I veckan blir det Sundsvall med L, den blivande bruden. Införskaffa lite härligheter, pärlor, guld och smink i massor, typ.

Jag kommer snart att blir skitgammal, dra iväg till Sthlm för att träffa många av de allra bästa vännerna man kan tänka sig, ha roligt och förhoppningsvis våga åka karusell på Grönan.

Efter det ska jag hinna med att hälsa på bästa-Caroline också som fått semsester nu, som hon ska ha i över ett år. Det förtjänar hon!

Ska även skriva på ett  kontrakt som jag fått hem med posten, jag vill att allt ska gå vägen nu. 

Jag har just beställt mig en locktång och nu ska jag göra mig klar för att se ut som ett trevligt vårdbiträde.


Ps. Jag är inte på smällen.

Ovido - Quiz & Flashcards