Mitt liv, Mitt pussel...

Alla inlägg under februari 2008

Av emelie nylander - 27 februari 2008 22:03

27 Februari, dvs lön.


Efter dagens jobb på kiosken hann jag ta mig till Sollefteås parfymaffär, Inhandlade Paris Hiltons nyaste doft "can can", var på Life, där jag köpte högkoncentrerad fiskolja eftersom jag aldrig äter fisk och dessutom står det om omega-3 i typ ALLA tidningar så jag tänkte 129:- för tabletter som kommer göra susen och som jag kommer äta i några dagar innan jag glömmer bort dom och ställer undan dem i nåt skåp, Why not liksom!


Har sedan varit med mina katter, Tshirt och Luca men sedan lämnade jag dem hemma för en promenad,  så de kan para sig snart och få fina valpar.

Var på Coop, pratade med Linda igår om att jag ville ha matlagningsböcker på min tavelkant i köket, och hittade mycket passande två böcker på Coop. Rena kapet nu då det är Bok-rea så jag slog till! ( 19:- & 29:-)  Bra om det är billigt om man inte kommer läsa böckerna tänkte jag dessutom!


Nu ska jag ta mig en dusch-jävel, sen använda min nya deodorant.



Ovido - Quiz & Flashcards