Mitt liv, Mitt pussel...

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Tvätt & lucia.

Av emelie nylander - 13 december 2011 22:33

Så det så !     


Tshirt sitter och ler mot mig, hon är skenhelig.

Hon vill enbart gå ut.


Energi 45%

Why, jag behöver nog sol eller en värmande filt.

4 dagars jobb, en dag ledigt, jobb 5 dagar sedan julfuckingafton.

Ser man ju framemot, mysa hos momma sedan jobba night.

Jag längtar till fjälls, få lägga mig i pudersnö och göra snöänglar.

Sist jag gjorde snöängel var det här nere i låtsas-snön dom gjort kring busstationen inför filmen The girl with the dragon tattoo. Den jackan blev förstörd!

Riktiga snö, välkommen.


Näe tjuvtvätt & läsa lite...You´re welcome to the djungle..sedan kan man ju lista ut vilken bok jag läser.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie nylander - 21 mars 2012 23:07

Hur mycket tjejerna än hårar, springer över min mage på nätter & mornar och håller låda så skulle jag inte vilja vara utan dem. Mina älskisar har gjort mitt täcke till ett hårigthårigt täcke just nu, byter sängkläder en gång i veckan snart...morr.....

Av emelie nylander - 21 mars 2012 12:46


    Varför går det inte ?

Av emelie nylander - 20 mars 2012 10:31

Fanns i mina tankar under sommaren som gick, jag var säker på att jag skulle åka dit. Det hände aldrig, men det var mitt fel. Nu sitter jag & kollar på jonna jintons blogg, hennes vackra bilder av gruntjärn. Så fridfullt, så orört. Vilket per...

Av emelie nylander - 12 januari 2012 11:07

  Just nu skulle jag vilja ligga i en stor säng inlindad i ett varmt täcke, med vetekudden och med massa myskuddar från Indiska och bara lyssna på musik!   Ta mig dit. ...

Av emelie nylander - 11 januari 2012 10:32


    Trötta trötta vinter, jag tycker inte om dig. Tur det finns andra mycket bättre saker att tycka om.   Jag har fult hår. Näe, åter till dagens viktiga saker.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards