Mitt liv, Mitt pussel...

Alla inlägg under maj 2010

Av emelie nylander - 31 maj 2010 22:49

Och sol ute !


Min lediga dag, jag trodde den skulle sluta i kaos.

Det är ju faktiskt super-meg-trist att vara ledig, eller nja är det fint väder går det rätt bra och om man har någon att umgås med.


Hade en lugn förmiddag, sedan blev det Kramfors med A, vi var på Dollars, Hejade på Sanna på hennes salong och sedan avslutade vi dagen med Sylos.

Handlade bara bra-grejer.

Kattmat

Kattgotta

Deo

Aceton

Duschgel - till H, den stående presenten, han får oftast såna extremt romantiska presenter av mig.

Glass-skålar köpte jag också förresten 10:- då måste man ju slå till. Sommar-snor-gröna dessutom.


Tack förresten för alla fina presenter jag fick på min 22års dag!

Jag längtar tills jag ska få helkroppsmassage av Marianne!

Tar det när jag känner mig helt slutkörd.


Nu har jag just laddat med att äta en halv gurka så att jag ska klara av att jobba hela veckan, även att jag jobbar dubbelt på lördag, först salong sedan Ä-bo natt. Söndag dop för Elvira!


Jag ska kolla på en lägenhet imorgon! Jag ber till gud att den ska falla mig i smaken för hyran verkade bra och området.



Av emelie nylander - 9 maj 2010 21:53

Igår firade vi Anna.

Överraskade henne med vår present, sminkkurs hos Frida på Snygg make up och kreation.

Kika in på snyggmakeup.se

Var riktigt roligt, vi fick sminka oss från grunden till en slutligen fest-make.

Så visade hon lite saker på oss alla.

Kändes som man aldrig sminkat sig förut, lite jobbigt när en make up artist sitter och kollar.

Jag som brukar kladda foundation med fingrarna osv.

Efter kursen blev det grillat och en massa gott, sedan partaj!

Riktigt nice.


 

Födelsedagsbarnet  i blå-lila fest -make som håller i Sibylla-skylten.


 


På kvällskvisten hos Dessan, en obligatorisk gruppbild !

Synd att man inte ser sminkningen så bra.



Skulle lagt in lite fler bilder men har inte tid just nu.

Duschen kallar.

Av emelie nylander - 3 maj 2010 19:01

Jag vill andas min egen luft, just nu känns det som att jag nästan inte andas alls,

inte för någon eller något.


Det är hemskt.




Ovido - Quiz & Flashcards