Mitt liv, Mitt pussel...

Alla inlägg under juli 2010

Av emelie nylander - 19 juli 2010 22:38

Blev prommis en timme i nya dojjerna med Sandra och Stellan, känner inte av några skavsår som kryper sig på mina fötter. Jiha !

Dusch sedan säng och kanske stöka bort klänningarna jag kastat på golvet.

najt!

 

Av emelie nylander - 19 juli 2010 18:37

Tills på fredag då det blir 3 dagars ledig, eller vi har förresten salongen öppen på söndag 12-16 pga, Nipyran börjar då.


Kors i taket, här kommer det, anledningen till att jag loggade in här.

Har jag inte köpt mig ett par Reebok idag, tänkte välja ett par bra gå-ut-och-gå-skor men butiksbiträdet hittade fan inte andra skon. (den skon var finare)

Så det fick bli en annan, som även funkar bra att springa i. ( !)

Skorna ser riktigt sportiga ut.


Så ikväll blir det promma, uppdaterar sedan då jag sadlat om och tagit en första tur i dem.



Av emelie nylander - 6 juli 2010 23:48

Matlagning är fan inte roligt för fem öre.

Det sämsta man kan göra är att ta fram kycklingen ur frysen precis innan man ska steka den, det lyckas jag alltid med även fast jag tänker att jag ska göra det på morgonen ( då jag vet att jag är som en stressad zombie så jag glömmer det )

Tur att riskokaren sköter riset.

Jag fick iaf till maten, även två matlådor, yeaj!


Somnade sedan som en stock i soffan, vaknade då det blev 1-1 på fotbollen.

Inget jag brydde mig om precis.

Så det blev en riktigt lugn kväll och mys med katterna.


 


Näe undra om man ska leta en present till bror på nätet och göra något vettigt, för sova vet jag inte om det går riktigt än.

Imorgon ska jag nog skaffa mig ett par gå-skor.



Av emelie nylander - 5 juli 2010 23:45

Jag tänkte börja med det som alla andra skriver om, värmen, jag vet även att man inte ska klaga, det gör jag inte.

  

Min dag började med klipp, fick sedan en härligt lång lunch så passade på att sätta mig ute i gräset, åt min inköpta gårdagens macka, blundade och njöt.

Kollade hastigt till, mitt i mitt möte med mig själv.

Ser en papperskorg lite suddigt 5-6 meter snett framför mig.

Hänger en påse fast i locket på utsidan papperskorgen.

En genomskinlig, jag ser kristallklart att den innehåller hundbajs.

....Och det gör mig absolut INGENTING för det är så härligt ute och det doftar bara sommar, inte bajs.


Efter jobbet tog jag cats´en med mig ut och bara tog det lugnt och busade.

 

Har även hunnit med att åka Buick med T, A, A, vi åt på Önsta sedan köpte vi glass och drog till momma och fikade med henne.  ( hjärta )

/


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards