Mitt liv, Mitt pussel...

Alla inlägg under september 2007

Av emelie nylander - 16 september 2007 20:00

Det här är fel, helt fel och det overkligaste jag varit med om.


Jag kommer alltid minnas dig. Man glömmer aldrig en Erik och den dialekten. Du berättade att du drömt att min lillebror skulle bli bra igen. Han fick en andra chans, vad hände med din?


Mamma sa, Tyvärr så plockar gud oftast de vackraste blommorna först, så sant. Orättvisa värld.


Tack för idag, nu är det gos med Tshirt och snart måndag igen.



Av emelie nylander - 12 september 2007 21:28

Det är fantastisk vilken söt och mysig kille jag har i lägenheten som ska övernatta. (kan ha ändrat mig om det tills i morgon om min sömn har störts i natt) Men man kan ju inte annat än bli betuttad!


Nu är det snart utgång och bus,har suttit fastklistrad på korsord.se nu i nån timme tror jag iaf, tiden går så fort efter att man slutat jobba.

Goliath har sovit rätt mycket nu ikväll. Mindre bra, 9 veckor gammal är han den lilla killen. Jag är gudmor till honom förresten! 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards