Mitt liv, Mitt pussel...

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Grundtjärn.

Av emelie nylander - 20 mars 2012 10:31

Fanns i mina tankar under sommaren som gick, jag var säker på att jag skulle åka dit.

Det hände aldrig, men det var mitt fel.

Nu sitter jag & kollar på jonna jintons blogg, hennes vackra bilder av gruntjärn.

Så fridfullt, så orört.

Vilket perfekt ställe att rensa tankarna på..


Jag vill känna mig fri, jag gör inte det nu.

Och dessutom gör jag ingenting åt det.


 



 


Kan ju glädja mig med att jag inte blev återbetalningsskyldig på deklarationen iaf.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie nylander - 21 mars 2012 23:07

Hur mycket tjejerna än hårar, springer över min mage på nätter & mornar och håller låda så skulle jag inte vilja vara utan dem. Mina älskisar har gjort mitt täcke till ett hårigthårigt täcke just nu, byter sängkläder en gång i veckan snart...morr.....

Av emelie nylander - 21 mars 2012 12:46


    Varför går det inte ?

Av emelie nylander - 12 januari 2012 11:07

  Just nu skulle jag vilja ligga i en stor säng inlindad i ett varmt täcke, med vetekudden och med massa myskuddar från Indiska och bara lyssna på musik!   Ta mig dit. ...

Av emelie nylander - 11 januari 2012 10:32


    Trötta trötta vinter, jag tycker inte om dig. Tur det finns andra mycket bättre saker att tycka om.   Jag har fult hår. Näe, åter till dagens viktiga saker.     ...

Av emelie nylander - 16 december 2011 22:05


Fredagsmyset blev söndergråtet och jag är inte sugen på chips längre. Inte ett öga kan ha varit torrt på hela Cirkus. Emma, vilken kämpe ! Vilken mardröm för hennes anhöriga att hennes ex pojkvän slår sönder henne totalt och lämnar henne att dö...

Ovido - Quiz & Flashcards