Mitt liv, Mitt pussel...

Alla inlägg under mars 2009

Av emelie nylander - 29 mars 2009 12:47

Jag blir helt förvirrad.


Inatt drar jag iväg, ska bli så kul att åka tåg och att träffa Henry, han vet inte att jag kommer heller, så jag ska våldgästa. Hoppas inte han läser det här men som tur är vet dom knappt vad internet är i Abisko.


Abisko here I come... 

Av emelie nylander - 27 mars 2009 12:13

Hittade en så snygg plattång igår på nätet, tyvärr för dyr för mig!

Åhh..


Jag tycker så synd om dom spanska gatuhundarna!

Såg ett program om dem igår, folk som tjänar pengar på dem, men  som inte alls bryr sig om dem även fast de bor på rescue-center´s.

Kvinnan det handlade om födde typ upp gatuhundar och sålde många till sverige med falska hundpass och livshotande sjukdomar, 

Usch!


Redan helg igen, tur att man fått jobba 3 timmar den här veckan så tiden gått snabbt! Nu är det dags att ringa akassan och fråga hur det går för dom egentligen.









Av emelie nylander - 23 mars 2009 19:42

Jiha!


Jag känner något i kroppen, som att jag inte kan sitta still.

Jag vill alltid känna så, fan vad härligt.


Jag, jag, jag.....

Ja det är ju faktiskt min blogg, jag får skriva hur mycket skit jag vill om dittan och datten ?!


Sugen på impulsgrejer, typ göra en stor gaddig som jag kommer ångra då jag ligger på hemmet. Ja tack, varför inte.


Undra om det är min snygga hårfärg som jag fått fixad av Jenny ( hon kan man lita på när det gäller håret, tack! )som gör att jag blivit helt hispig, eller om det är den coola låten jag lyssnar på, ELLER för att jag just läst min favoritblogg.


Peace, Love & Parteej till alla vackra vänner /// Mli. Kicki. N



Av emelie nylander - 19 mars 2009 12:13

Jag började lyssna på ljudbok igår, jag ska ge det en chans till.

Gick rätt bra om man stickade samtidigt som man lyssnade.


Var på bio igår med mamma och momma, Män som hatar kvinnor, det var en riktigt ruskig men bra film! 


Nu är det frukost sen tvinga sig ut på en promenad i det fina vädret.

Jag känner mig som en fånge i min egen lägenhet, jag behöver stress nu.

Av emelie nylander - 18 mars 2009 12:33

Jag har just beställt en vårjacka, det är ju faktiskt vår ute.

Ser iallafall så ut, har inte gått utanför dörren än, men det kommer väl.


Håller på att städa/rensa bort massa skrot som jag insett att det finns massor av i denna lägenhet. Fy fan för dom som samlar och sparar på saker, jag fattar inte, jag vill ha så lite saker som möjligt. (typ) 


Jag har blivit besatt av en bikini som jag sett, eller så var det kanske tjejens kropp, jag vet faktiskt inte..


Åter till städning. 


Av emelie nylander - 15 mars 2009 22:12

Hemkommen just från Vemdalen, fan vad kul vi hade!

Uhn tiss, uhn tiss...räcker det egentligen med att skriva.


Vi har haft fullt upp, man kan sammanfatta det typ som så att....

aftercar, nachotallrik (chips & smält ost) fyllor, skalet, svajande för och efterfest, sittliftar, nya namn, taxi, soligt, hildings, afterski, röstbrevlådor, Billy´s, dans, high-hells, repa skivan, snö, glassigt.


Nu blir det ett bad, har fått en stor fjäll-tova i håret!!!


Uppstigning imorgon rätt tidigt så man är på alerten på arbetsintervjun!

Av emelie nylander - 12 mars 2009 10:30

Jahapp, jag är inte så bra på att uppdatera nu men datorn fungerar fortfarande inte.


Just börjat en ny dag, nya möjligheter...

Har hunnit med en dum grej redan,internet-shoppat men jag kunde helt enkelt inte låta bli.

Imorgon blir det nog äventyr, Mot Vemdalen. 

Kassan tryter, det är en sån ovana att inte jobba på hela dagarna men man lever ju bara en gång så man får passa på att försöka dra ut på lite action då man kan och Per, Pengar har ju egentligen aldrig varit några problem...Ällä ?!


Går ju alltid att råna en bank.

Ovido - Quiz & Flashcards