Mitt liv, Mitt pussel...

Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Dagens viktigaste måltid.

Av emelie nylander - 28 april 2009 12:51

- Till frukost skulle jag vilja beställa två rostade mackor och ett glas juice, modellen ifån som drinkpinne. PANIK, Just det inträffade.


Min dumma mobil, är numera den bästa, den fungerar fortfarande efter det svalkande trampolin-hoppet från mikron och ner i  badet av fruktkött !


Nu planeras det Stockholmsresa för fulla (juice)muggar också, Ska bli så roligt att träffa alla tjejer och besöka den coola huvudstaden!

Grönan skulle vara ett plus att få besöka också, även om jag inte är den modigaste då det gäller karuseller...


Nu ska jag läsa bok och lata mig tills det blir jobb 16.30

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie nylander - 21 mars 2012 23:07

Hur mycket tjejerna än hårar, springer över min mage på nätter & mornar och håller låda så skulle jag inte vilja vara utan dem. Mina älskisar har gjort mitt täcke till ett hårigthårigt täcke just nu, byter sängkläder en gång i veckan snart...morr.....

Av emelie nylander - 21 mars 2012 12:46


    Varför går det inte ?

Av emelie nylander - 20 mars 2012 10:31

Fanns i mina tankar under sommaren som gick, jag var säker på att jag skulle åka dit. Det hände aldrig, men det var mitt fel. Nu sitter jag & kollar på jonna jintons blogg, hennes vackra bilder av gruntjärn. Så fridfullt, så orört. Vilket per...

Av emelie nylander - 12 januari 2012 11:07

  Just nu skulle jag vilja ligga i en stor säng inlindad i ett varmt täcke, med vetekudden och med massa myskuddar från Indiska och bara lyssna på musik!   Ta mig dit. ...

Av emelie nylander - 11 januari 2012 10:32


    Trötta trötta vinter, jag tycker inte om dig. Tur det finns andra mycket bättre saker att tycka om.   Jag har fult hår. Näe, åter till dagens viktiga saker.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards